Podstawowe informacje o implantach

Implanty

Logo Stomatologia Olechnowicz - dentysta olsztyn, stomatolog olsztyn
Flaga Unii Europejskiej - dentysta Olsztyn, stomatolog Olsztyn
Fundusze Europejskie Program Regionalny, flaga RP, Logo Warmia Mazury  - Zdrowe życie czysty zysk, UE Europejskie Fundusze Strukturalne i Inwestycyjne.

tel. 89 543 00 88

kontakt@stomatologiaolechnowicz.pl

ul. Janowicza 3A

10-692 Olsztyn- zobacz na mapie

Pn     8.30 - 14.00

Wt   12.00 - 18.00

Śr      8.30 - 14.00

Cz   12.00 - 18.00

Pt      8.30 - 14.00

Formy płatności

gotówka lub karta

Forma płatności blik - dentysta stomatolog olsztyn
Forma półatności MediRaty -dentysta stomatolog olsztyn

Wymagające konsultacji lekarza:

Przeciwskazania do leczenia implantologicznego:

Zalety leczenia implantologicznego

Współczesna stomatologia pozwala pacjentom, którzy utracili jeden lub kilka zębów przywrócić (prawidłowy), zdrowy stan pełnego uzębienia przy pomocy implantów zębowych.

W porównaniu z tradycyjnymi mostami protetycznymi oraz protezami ruchomymi osiadającymi, jest to najmniej oddziaływująca destrukcyjnie na sąsiednie zęby metoda uzupełniającego leczenia protetycznego.

Implant jest to tytanowa "śrubka", która po wszczepieniu i zintegrowaniu z kością zastępuje utracony korzeń zęba. Sam implant jest tylko substytutem własnego korzenia zęba, na który należy zainstalować łącznik oraz jedyną widoczną w jamie ustnej koronę porcelanową.

W przypadku wszczepienia 2 lub wieęcej implantów instalowany jest most porcelanowy.

W praktyce Stomatologia Olechnowicz wykonujemy zabiegi implantacji, przywracając zdrowy stan pięknego uzębienia.

choroby serca, sztuczne zastawki serca

choroby reumatoidalne, choroba parkinsona

choroby psychiczne

choroby szpiku kostnego

palenie papierosow

Przeciwskazania miejscowe:

niewystarczajaca ilość tkank kostnej w wymiarze pionowym oraz poziomym w miejscu przewidywanej implantacji, (brak miejsca na implant), wymagane zabiegi poprzedzające: podniesienie dna zatoki (sinus lift), sterowana regeneracja kosci

zbyt mocno przechylone zęby sasidujące z luką, w której ma być wszczepiony implant, (brak miejsca na korone porcelanową)

ubytki próchnicowe, nieprawidłowo przeleczone kanałowo zęby, rozchwiane zęby w okolicy miejsca implantacji lwymagają leczenia poprzedzającego planowana implantację

W pewnych stuacjach wszczepienie implantu jest niemożliwe z powodu istniejących przeciwskazań, które możemy podzielić na: ogólne, miejscowe oraz wymagające konsultacji lekarskiej.

Przeciwskazania ogólne:

paradontoza, nielczone choroby przyzębia

nieodpowiednia higiena jamy ustnej

nieustabilizowana cukrzyca

choroby wyniszczające (AIDS, nowotwory)

zaburzenia krzepnięcia krwi

osteoporoza, wiek poniżej 18 lat, w pewnych sytuacjach jest to przeciwskazanie względne

Przywrócenie wysokiej estetyki i funkcji, doskonale imitującej naturalne uzębienie.

Komfort użytkowania, (spożywanie pokarmów oraz higiena jamy ustnej są takie same jak w przypadku naturalnych zębów).

Brak konieczności szlifowania zębów.

Implanty stymulują tkankę kostną, dzięki czemu struktura kości oraz dziąseł zostają zachowane, nie ulegają szybkiemu zanikowi.

Następuje poprawa smopczucia oraz zwiększenie poziomu pewności siebie.